loading...
android world
arashniroomandi بازدید : 266 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (6)

حتی لازم نیست یک ریال هم بپردازید. به خدا الکی نیست.

 

مطمئنم باور نمی کنید.

منم تا وقتی گوشی دوستم رو جلوی در خونشون نبردن باور نکردم.

 

 

شما با ثبت نام در این سایت و دعوت کردن دوستان به این سایت محصول رایگان ( موبایل، لپتاب، تبلت، کنسول بازی، تلویزیون LED و ...)تحویل بگیرید. باور کنید حقیقت داره.

( چون ثبت نامش مجانیه هیچ ریسکی نداره ولی یکی یک موبایل مجانی گرفته ) 


یک سوال که برای همه پیش میاد :چرا این شرکت هدایای مجانی می دهد؟ این شرکت در واقع یک شرکت تبلیغاتی است که توسط شرکت های بزرگی همچون اپل، نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و ... پشتیبانی می شود و در واقع برای آنها تبلیغ میکند که خرج این گونه تبلیغات بسیار کمتر از تبلیغات در تلویزیون هاست.و به دستور ملکه انگلیس ساخته شده


در حقیقت شما با زیر مجموعه گیری افراد بیشتری را به این سایت وارد میکنید و وقتی تعداد افراد دعوت شده به سایت به تعداد مشخصی رسید محصول به در خونه شما فرستاده می شود. ( این تعداد افرادی که باید ثبت نام کنید به نوع محصول در خواستیه شما بستگی دارد، مثلا برای iphone 4s شما باید 45 نفر را به سایت دعوت کنید. )

هر زیر مجموعه ای که میگیرید باید خودش حداقل 1نفر زیر مجموعه بگیرد.


راستی اگه شما از طریق لینک من ثبت نام کنید چیزی ازتون کم نمیشه ولی اگه این کارو نکنید شما حق الناس به گردن دارید و محصولی که براتون میفرستند حرامه چون من راضی نیستم، به هر حال من کلی زحمت کشیدم و تایپ کردم و شما رو به این سایت دعوت کردم.

میتونید برای اطمینان از واقعی بودن این مطلب به موتورهای جستووجو مراجعه کنید وبه طرز های متفاوت در ان ها جستووجو کنید.



مراحل زیاده اما به خدا ارزش یک آیفون 4 رو داره ... 



مراحل کار: ابتدا باید با استفاده از لینک زیر وارد سایت مربوطه بشید:


روی ثبت نام کلیک کنید:

 


ثبت نام


 

 

برای ادامه ی آموزش اینجا کلیک کنید


(توجه داشته باشید که تمام اطلاعات شما باید انگلیسی تایپ شود در غیر اینصورت اطلاعات شما نامفهوم است.)
عضو گیری خیلی راحته بعد از ثبت نام به صفحه ی اصلی سرویس وبلاگ دهی تون برید و از بخش وبلاگ های بروز شده حداقل به 40 نفر پیام بدید هم امار وبلاگتون زیادمیشه هم از 40نفر حداقل5 نفر صبت نام میکنند وبعد از چند روز که این کارو انجام دادید حتما" نتیجه خواهید گرفت.امید وارم که این کارو انجام بدید.

arashniroomandi بازدید : 242 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (3)

روش برطرف کردن مشکل خطای لایسنس بر روی بعضی از مدل ها اضافه شد !

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آْسفالت چند سالی است که به عنوان برترین بازی ماشین سواری گوشی های موبایل یکه تازی می کند . از نسخه های جاوا و سیمبین نه چندان گرافیک بالا تا آی او اس و اندروید خارق العاده .
Asphalt 7: Heat بی شک گل سرسبد آسفالت ها می باشد که هم اکنون برای اندروید ارایه شده است . در این ورژن شما از میان ۶۰ اتومبیل برتر خودرو سازی های مشهور سراسر جهان نظیر فراری ، لامبورگینی ، آستون و مارتین اتومبیل های خود را انتخاب کرده و به مسابقات سراسر هیجان قدم بگذارید .
مسابقات در ۱۵ شهر متلف پهنه ی خاکی نظیر هاوایی ، پاریس ، لندن ، میامی و ریو برگزار خواهد گردید . ۱۵ لیگ مختلف با بیش از ۱۵۰ مسابقه در ۶ حالت متفاوت انتظار شما را می کشند .
اگر هوای سرعت و البته گرما کرده اید ، این نسخه از آسفالت را از دست ندهید .

 

arashniroomandi بازدید : 268 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (1)

 

نرم افزار جالب Advanced Touchpad گوشی شما را به یک ماوس و کیبورد بی سیم برای کنترل کامپیوتر تبدیل می کند. تنها کافی است که هر دو نسخه ویندوزی و اندرویدی نرم افزار را نصب و اجرا کنید و سپس گزینه Auto Detect را از منو نرم افزار در گوشی خود انتخاب کنید تا نرم افزار کامپیوتر شما را به صورت خودکار شناسایی کند. نرم افزار نیازمند ارتباط وای فای است.

Advanced Touchpad v3.7

arashniroomandi بازدید : 258 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (1)

 

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بیماری های مرگبار را در Hospital Havoc درمان کرده و لذت انجام یک بازی هیجان انگیز در زمان محدود را تجربه کنید . نقش شما دکتر کم تجربه ای است که آمده است افزون بر درمان بیماری بیماران ، بر مهارت ، سرعت و دقت خود نیز بیافزاید . اگر به کار در بیمارستان علاقه مندید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید .
این بازی شامل ۱۵۰ مرحله مختلف می باشد که می تواند برای مدت ها شما را سرگرم سازند .

 

ویژگی ها :
- شش سطح پزشکی مختلف که می بایست تمامی آنها را دریافت کنید
- بیش از ۳۵ نوع بیمار
- امکان سفارشی سازی شخصیت خود
- بیش از ۲۰ سناریوی خنده دار برای درمان بیمارها
- ۱۵۰ مرحله مختلف

arashniroomandi بازدید : 228 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Esenthel RTS یک بازی استراتژیکی بسیار زیباست که تاکنون توانسته است جوایز بسیاری نظیر بهترین گرافیک ، بهترین خط داستانی  و بهترین بازی ارایه شده برای اندروید را از سایت های معتبر بازی  به خود اختصاص دهد . اگر به دنبال یک بازی بسیار سرگرم کننده در سبک استراتژیک می گردید قطعا Esenthel RTS یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد .

ویژگی ها :
- کنترل واحد ها
- برداشت منابع
- احداث ساختمان
- مه جنگ
- و ..

arashniroomandi بازدید : 219 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

جهان سقوط کرد .
در سال ۲۰۱۲ مدرن ،  اقتصاد جهانی در حال سقوط است و مردم ارزش پول خود را از دست داده اند . آنها می خواهند در برابر سیاستمدارانی که تنها فکرشان پر کردن جیب های خود می باشد برخواسته و قیام کنند و از هیچ کاری برای رسیدن به این نیل دریغ نخواهند کرد .

یک ویروس بسیار خطرناک جان میلیاردها نفر را گرفته است و تنها افراد بسیار اندکی نجات یافته اند ؛ حداقل تا زمانی که یاد بگیرند چگونه در برابر این مشکلات مقابله کنند .

تمامی داستان های فوق در بازی DEAD TRIGGER انجام خواهد پذیرفت و اگر شما می خواهید چنین داستان هیجان انگیزی را تجربه کنید ، این بازی را از دست ندهید .

ویژگی ها :
- گرافیک سه بعدی خارق العاده با افکت های پیش پرداخته و نورپردازی های حرفه ای
- کاراکتر ها و محیط کاملا سه بعدی با نمایش جزئیات دقیق مراحل
- افکت های صوتی ۳D با کیفیت بسیار بالا و زنده
- نمایش کپچر های کیفیت بالا
- بیش از ۴۰ ساعت گیم پلی
- و …

arashniroomandi بازدید : 162 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

مسابقات شطرنج به درخواست ستاد برگزاری در این قلعه قدمی انجام خواهد پذیرفت .
مسابقه از تنها چند ساعت دیگر آغاز خواهد شد . هنوز کمی زود است اما من تصمیم خود را گرفته ام . دستم را بر روی دستگیره می گذارم اما باز نمی شود .
من یا باید از اینجا خارج شوم و یا تورنومنت را از دست بدهم !
باید فرار کنم !!

 

arashniroomandi بازدید : 635 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز :‌اندروید ۱٫۶ و بالاتر

COLLAPSE! یک بازی زیبا در سبک قدیمی متلاشی کننده بلوک های همرنگ می باشد که این بار با بهره گیری از کاراکترهای سفارشی و دشمنان فانتزی آمده است تا شما را سرگرم سازد . اگر به این سبک از بازی ها علاقه مندید ، حتما COLLAPSE را تجربه کنید چرا که این بازی با آمیختن سبک قدیمی در محیطی جدید توانسته است هم گیم پلی جدیدی عرضه داشته باشد و هم طرفداران سبک قدیمی را ارضا کند .

arashniroomandi بازدید : 198 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

اگر به هوش و منطق خود مطمئن هستید ، پس خواهید توانست از پس Gorge Edge برآیید !
در این بازی فکری می بایست با بهره گیری درست از حافظه خود راه عبور از تگنه را پیدا نموده و از آن گذر کنید . توجه داشته باشید که این یک پیاده روی ساده نیست چرا که گدازه های داغ که آماده ذوب کردن شما در خود هستند زیرپاهایتان قرار داشته و این تنها قدرت حافظه است که می تواند شما را از این مهلکه نجات دهد .

arashniroomandi بازدید : 363 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

All Out War فصلی جدید از بازی محبوب Great Little War Game می باشد که سبک استراتژیک را در یک محیط کاملا سه بعدی برای شما به ارمغان می آورد . از جمله ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی زیبا ، دستان خنده دارد و استفاده از جلوه های گرافیکی خارق العاده اشاره نمود .

ویژگی های اصلی :
- حالت کمپین
- ۴ سطح سختی مختلف
- گیم پلی کاملا سه بعدی
- استفاده از شیوه های کنترلی کاملا ساده
- تعداد زیاد واحدها
- و …

 

arashniroomandi بازدید : 216 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Draw Race 2 یک بازی مسابقه ای منحصر به فرد بر پایه لمسی می باشد که توسط تیم RedLynx ، سازندگان بازی Trials HD طراحی شده است . این بازی به واسطه مراحل سه بعدی همراه با جزئیات کامل ، دکمه جدید توربو و در اختیار داشتن آپشن های میزبانی آنلاین توانسته است نظر منتقدان را به خود جلب کند .

 

ویژگی ها :
- بیش از ۱۸۰ مرحله مختلف در حالت Single Player با صدها مهارت و آپشن قابل آنلاک کردن
- بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه
- گرافیک زیبا و نمایش جزئیات دقیق از هر مرحله
- و …

arashniroomandi بازدید : 108 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

به ورژن حرفه ای اندروید خوش آمدید !
Androids Pro! Live Wallpaper وال پیپری بسیار زیبا با بهره گیری از گرافیک های اچ دی و فیزیک کاملا واقع گرایانه می باشد که با قرار گیری بر روی صفحه نمایش گوشی شما می تواند روح تازه ای در کالبد آن بدمد . از جمله ویژگی های این اپلیکیشن می توان به امکان سفارشی سازی بک گراندها ، استفاده از شابلون مانسترها ، ذخیره سازی تنظیمات شخصی و عدم نمایش تبلیغات اشاره نمود .

یکی از قابلیت های مهم این اپلیکیشن سازگار بودن آن با تمامی تبلت ها می باشد . بدین ترتیب دارندگان تبلت ها نیز می توانند از زیبایی های این وال پیپر بهره مند شوند .

arashniroomandi بازدید : 84 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Road Trip – Car vs Cars یک بازی ماشین سواری بسیار زیبا برای اندروید می باشد که می تواند با ویژگی های که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم نظر شما را به خود جلب کند :

- گرافیک ۳ بعدی هیجان انگیز
- استفاده از افکت های صوتی بسیار زیبا
- گیم پلی ساده و اما درگیر کننده
- گرفتن سکه با پیروزی در مسابقات و خرید ماشین های بهتر
- ماموریت های چالشی
- و …

arashniroomandi بازدید : 76 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز :‌ اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 

Dr.Web یکی از شرکت های قدرتمند در زمینه ارایه محصولات امنیتی می باشد که هم اکنون با ارایه یک اپلیکیشن تحت اندروید آمده است تا خیل عظیم کاربرانی که از این سیستم عامل بر روی اسمارت فون و تبلت خود استفاده می کنند را در برابر خطرهایی که آنان را تهدید می کند ایمن سازد .
این نرم افزار افزون بر محافظت از شما در برابر ویروس ها ، امکان قرار دهی فیلتر در برابر پیامک ها و تماس های دریافتی را نیز داراست که می تواند شما را از شر افراد مزاحم خلاص کند . همچنین با ابزارهای دیگری که در Dr.Web Anti-virus گنجانده شده است می تواند گوشی خود را در مواردی که گم کرده اید یا به سرقت رفته است به سادگی پیدا کنید .

arashniroomandi بازدید : 85 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

به نام خدا

سلام به سایت ما خوش آمدید امیدوارم استفاده ی کامل را از سایت ما بکنید با تشکر.

 

 

http://s3.picofile.com/file/7484783545/signbot.gif

 

arashniroomandi بازدید : 81 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Crystal Defenders یک بازی زیبا در سبک استراتژیک / دفاعی می باشد که در آن بازیکن می بایست با بهره گیری مناسب از امکانات موجود نظیر سربازان و ادوات جنگی دشمن را از سرزمین خود دور کرده تا مانع به سرقت رفتن کریستال شوند .

این بازی در ۲۴۰ مرحله اکشن و در دو جهان صورت می پذیرد .
در جهان اول با پایه و اساس بازی آشنا خواهید شد و در جهان دوم می توانید با بهره گیری از تمام توان خود  برای باز کردن درهای جدید و استفاده از استراتژی های پیچیده تر ، به نابودی دشمنان فکر کنید .

arashniroomandi بازدید : 101 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Age of War بازی زیبایی است که می توان آن را بین دسته های استراتژیک و دفاعی قرار داد . هدف در این بازی نابود که پایه های دشمن است مادام اینکه از خود دفاع می کنید . شما می توانید با ساخت برج های مختلف از خود و نیروهای خود دفاع کنید و در زمان های مناسبه به دشمن حمله برید .

ویژگی ها:
- کنترل ۲۴ یگان و ۴ برج را در اختیار گرفته و در برابر دشمن از خود دفاع کنید .
- ۲ حالت بازی که امکان انجام به صورت آفلاین و آنلاین را در اختیارتان قرار می دهد .
- واحد های خود را ارتقا داده تا بتوانید از قدرت بیشتری برخوردار شوید .
- ۲۴۰ مرحله مختلف که می تواند ساعت های زیادی شما را سرگرم سازد .

arashniroomandi بازدید : 69 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در نبرد مانستر ها و پادشاهان جنگ در بازی Epic Raiders ، وظیفه شما نجات دادن پرنسس می باشد !
بازیکنان می بایست با گسترش گروه ، خود را آماده جنگ با دشمنان و از بین بردن آنها آماده سازند . کاراکتر خود را در میان طیف وسیعی از سفارشی ساز ها ، به چیزی که می خواهید تبدیل نموده و با افزایش مهارت استفاده از سلاح ، خود را به فردی بی رقیب تبدیل نمایید .

این بازی که از گرافیک اچ دی بسیار زیبایی برخوردار است می تواند ساعت های زیادی شما را به خود سرگرم سازد .

arashniroomandi بازدید : 67 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

دنیایی را تصور کنید که میمون ها تنها یک وظیفه دارند و آنهم پیدا کردن راهی برای رییس شدن از طریق جنگ می باشد .
حال با این تصویری که در ذهن دارید وارد بازی Battle Monkeys که با گرافیک سه بعدی و امکان انجام به صورت مولتی پلیر دارد وارد شوید تا از تنها راهی که برای زنده ماندن دارید دفاع کنید . شما کنترل یک لشگر از میمون ها را بر عهده دارید و وظیفه شما استفاده از قدرت آنها و البته نیروی مغزتان به منظور محافظت از گروه و نابود سازی دشمنان است .

arashniroomandi بازدید : 74 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

از کارتون مورد علاقه خود لذت ببرید ، اما این بار با بازی کردن آن !
Gees نام بازی زیبایی است که بر اساس سریال کارتونی که با همین نام ارایه شده است ، طراحی گردیده و هدف شما در آن انجام مسیر داستانی هر قسمت از انیمیشن به صورت بازی می باشد . برای انجام این بازی که برای رده سنی کودکان طراحی شده است کافیست از انگشت خود برای انتخاب Gees استفاده کرده و با کلیک کردن بر روی تنظیم عناصر که فرایند داستانی را خواهد ساخت بازی را شروع کنید . تک تک قسمت ها و ماجراجویی های دیوانه وار را با قهرمان دلخواه خود زنده کنید و هر آنچه در برنامه تلویزیونی دیده اید در ذهن خود یادآوری کنید .

arashniroomandi بازدید : 124 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آینده در دستان شماست …
Talking Cyborg یک اپلیکیشن بامزه شبیه Talking Tom می باشد که با تکرار صحبت های شما با صدایی رباتیک می تواند لحظات شادی را برایتان ایجاد کند . شما می توانید علاوه با صحبت کردن با Cyborg با او بنجگید چرا که او به گونه ای طراحی شده است که توانایی دفاع از خود را دارد .

 

arashniroomandi بازدید : 87 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Weather Clock Live ابزاری بسیار زیبا و البته کاربردی است که باستفاده از آن می توانید از زمان و درجه حرارت مکانی که در آن قرار دارید به سادگی مطلع شوید . این اپلیکیشن که با اسکرین رزولوشن های ۴۸۰×۸۰۰ و ۷۲۰×۱۰۲۴ سازگار می باشد دوست باتری بوده و  انرژی بسیار کمی مصرف  می کند .

arashniroomandi بازدید : 91 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

پری یک موجود نیمه آبزی استرالیایی می باشد که حین انجام فعالیت های جاسوسی در لوله هایی که از آنها برای حمل و نقل استفاده می کرده ، گیر افتاده است و اکنون نیازمند کمک شماست .
Where’s My Perry یک بازی فیزیکی بسیار زیبا در سبک بازی Where is My Water می باشد و همانند آن بازی هدف استفاده از آب در اشکال مختلف آن به صورت جامد ( یخ ) ، مایع و گاز ( بخار ) به منظور حل کردن معما می باشد .
این بازی که از گرافیک بسیار زیبایی برخوردار است به شدت اعتیاد آور بوده و شما را خود غوطه ور خواهد کرد !

بیش از ۸۰ مرحله مختلف در ۴ فصل متفاوت انتظار شما را می کشنند .

arashniroomandi بازدید : 90 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با استفاده از DroidPet Widget حیوان خانگی خود را بر روی گوشی اندروید خود پرورش دهید !!
از جمله ویژگی های این برنامه امکان پروش دادن سه حیوان به صورت همزمان می باشد . نیازی به باز کردن هر روزه اپلیکیشن نخواهید داشت چرا که این برنامه با افزودن ابزارک خود بر روی صفحه نمایش گوشی شما این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا از حال حیوانات خود به صورت مداوم با خبر شوید . به آنها غذا داده ، تمرین کرده و حتی برخی از نکات مورد نظرتان را به آنها آموزش دهید و بزرگ شدن تدریجی آنها را که حس خوبی به شما خواهد داد مشاهده کنید .

arashniroomandi بازدید : 271 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Forever Drive یک بازی مسابقه ای سرعتی می باشد که شما را به یک شهر سه بعدی که توسط خودتان ساخته شده است خواهد برد . این ویژگی که Track Editor نام دارد به شما قابلیت ویرایش و ساخت مسابقات مختلف را داده و تجربه ای که تا کنون نمونه ی آن را تجربه نکرده اید در اختیارتان قرار می دهد

ویژگی ها :
- آنلاک شدن خودروهای جدید با بالاتر رفتن سطح بازی
- سفارشی کردن خودرو ها با طیف وسیعی از ابزارهای قابل استفاده
- گرافیک زیبا و خیره کننده
- ۴ شیوه کنترل مختلف
- و …

arashniroomandi بازدید : 98 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

یک بازی کلاسیک ماجرجویانه که می تواند لیاقت لقب برترین را داشته باشد .

پاریس در حال سقوط است … قتل وحشیانه ای در کخ رویال روی داده است . هنگامی که نیکو کولارد به مصاحبه سیاستمدار پا به سن گذاشته ای با نام پیر کارچون رفته بود ، خود را در یک جنایت بزرگ یافت .

Broken Sword : Director’s Cut نام این بازی جذاب و سراسر ماجرا می باشد که داستان یک روزنامه نگار آمریکایی می باشد که با ورود به یک سری از داستان های به هم پیوسته ، محیطی هیجان انگیز و پر از معما را برای شما فراهم می آورد . به نیکو و جرج ، همکار او کمک کنید تا با مسائلی که پیش روی اوست بتواند به درستی برخورد کرده و معما ها را حل کنند .

arashniroomandi بازدید : 115 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

او تحقیقات خود را برای کشف کردن اطلاعات پنهان مانده درباره هنرها و جواهرات شهر خود آغاز کرد اما چیزهایی فهمید که برای شهر کوچکی که در آن زندگی می کرد غیر معمول به نظر می رسید .
آیا می تواند گم شدن Bill با این اتفاقات مرتبط باشد ؟ این چیزی است که لورا باید بفهمد .

Mysteryville 2: Hidden Crime بازی بسیار جذابی است که در آن می بایست با جستجو و پیدا کردن سرنخ ها به لورا کمک کنید تا به پاسخ پرسش های خود برسد . هر قطعه کوچک کاغذ نیز می تواند مهم باشد پس از چیزهایی که ساده به نظر می رسند هم گذر نکنید .

ویژگی ها :
- محیط جذاب و گرافیک رنگارنگ
-  ماجراجویانه
- تم داستانی
- گیم پلی بسیار زیبا

arashniroomandi بازدید : 63 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

کارهایی شیطانی در Mysteryville در حال اتفاق افتادن است . تمامی گربه ها از این شهر کوچک بیرون رانده شده اند . روزنامه نگار جوان – لورا که در ماجرای Mysteryville 2: Hidden Crime توانسته بود با موفقیت به نتیجه دلخواه برسد ، هم اکنون می خواهد در نقش یک کارگاه حرفه ای به علت جنایاتی که در این شهر در حال رخ دادن است پی برده و راز آنها را بگشاید .

او برای فهمیدن ماجرا نیاز به گذر از ۲۱ مکان مختلف می باشد که گذر از هر یک نیازمند اندیشه درست شماست .

arashniroomandi بازدید : 84 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۳٫۱ و بالاتر

Puddle THD برنده جایزه برترین بازی به انتخاب ایندیپندنت در سال ۲۰۱۰ می باشد که هم اکنون به صورت اختصاصی برای دستگاه های استفاده کننده از تکنولوژی Tegra 3 طراحی شده است . این بازی که شبیه هیچ بازی دیگر نمی باشد بر پایه فیزیک واقع گرایانه بوده و تجربه ای جدید را برای شما ارمغان خواهد زد .
با دقت به عوامل مختلف نظیر اصطکاک ، درجه حرارت و وزن مایعات متفاوتی مانند آب ، نفت ، نیتروگلیسیرین و مواد مذاب را که در اختیارتان قرار می گیرد به درستی راهنمایی کنید .
ویژگی :
- استفاده از گرافیک HD
- بیش از ۴۰ مرحله
- پشتیبانی از کنترلر های Bluetooth و USB
-  و…

توجه داشته باشید این بازی تنها با Tegra 3 سازگار می باشد

arashniroomandi بازدید : 80 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (1)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

شما تنها Lightopus  زنده مانده از نسل خود می باشید و خطر انقراض شما را تهدید می کند چرا که بیگانگان سایر هم نوعان شما را کشته اند . اکنون وظیفه تان این است که Lightopus را از چنگال هیولا که در پرتگاه مرگ گرفتار شده است نجات دهید .

 

ویژگی ها :
- کنترلر منحصر به فرد
- گیم پلی اعتیاد آور
- گرافیک جذاب
- طراحی زیبای کاراکترها
- قابل اجرا بر روی دستگاه های ضعیف از نظر CPU و GPU

 

arashniroomandi بازدید : 78 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

تیم رویایی و منحصر به فرد بسیبال خود را ساخته و به مسابقاتی که در سراسر جهان برگزار می شود بروید . مسابقات تیم خود را مشاهده کرده و با چینش درست بازیکنان و انتخاب گزینه های برتر ، جایزه بزرگ را از آن خود کنید .

ویژگی ها :
- سفارشی سازی کامل بازیکنان که امکان ساخت یک تیم کاملا متناسب با ایده های شما را خواهد داد .
- باز شدن کارت های برنزی ، نقره ای و طلایی برای پیدا کردن بازیکنان جدید به منظور بهبود مهارت و قدرت تیم
- جمع کردن پول با برنده شدن در مسابقات مختلف
- و …

arashniroomandi بازدید : 82 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۱ و بالاتر

True Weather یک اپلیکیشن نمایش وضعیت آب و هوا می باشد که با نمایش دادن انیمیشن های بسیار زیبا از آبشار های مختلف در فصول مختلف سال و همچنین پشتیبانی از شب و روز می تواند شما را از وضعیت آب و هوای شهری که در آن قرار دارید آگاه سازد .

 

ویژگی ها :
- نمایش چهار فصل
- ۵ آبشار مختلف
- نمایش موقعیت ماه
- نمایش ساعت دقیق طلوع و غروب آفتاب
- درجه حرارت
- درصد شرجی بودن هوا
- و …

arashniroomandi بازدید : 88 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اسمارت فون خود را به مونیتور دوم Mac یا PC تان تبدیل کنید . iDisplay نام اپلیکیشنی است که می تواند انجام این کار را برای شما عملی سازد . این برنامه طراحی شده است تا افرادی که همزمان با چندین برنامه در کامپیوتر خود کار می کنند بتوانند به وسیله افزایش دید موینتور خود از فضای مفید بیشتری برخوردار باشند .

 

arashniroomandi بازدید : 71 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Firefox یکی از محبوب ترین نام ها در دنیای اینترنت می باشد که چندین سال است به گزینه اول کاربران حرفه ای برای مرور وب تبدیل شده است . فایرفاکس پس از کامپیوترها هم اکنون و با گسترش روز افزون اندروید آمده است تا از قافله مرورگرهای اندرویدی عقب نماند و خوشبختانه با ارایه قابلیت های جدید و طراحی هایی که از نسخه های ابتدایی تا ویرایش پیش رو همگی بر پایه بازخورد ها و امکانات جدید به روز شده اند توانسته است سر خود در را بین براوز های برتر اندروید که از قضا کم هم نیستند بالا بگیرد . از مهم ترین امکانات فایرفاکس اندروید می توان به قابلیت سینک آن با نسخه های کامپیوتری اشاره نمود که بی شک هر کسی را به خود وسوسه می کند . این نرم افزار از ویژگی های بسیاری برخوردار است که پس از نصب می توانید با آنها آشنا شوید .

arashniroomandi بازدید : 110 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

نیازمندی ها: اندروید ۲٫۱ به بالا
بازی جدیدی از شرکت گیم لافت بنام The Adventure of TinTin که درواقع از داستان و انیمیشن بسیار زیبا و خاطره انگیز TinTin گرفته شده است.
این بازی را انجام دهید تا دنیای هیجان انگیز تین تین (تن تن) را تجربه کنید و در هر پیچ آن از هیجان به خود بلرزید. دوستان تین تین را در بالا ترین کیفیت و بصورت سه بعدی ملاقات کنید.

این بازی بسیار زیبا را هماکنون از پایگاه تخصصی اندرویدها دانلود نمایید.

arashniroomandi بازدید : 93 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

 

یکی از قابلیت هایی که در بیشتر در اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی قرار داده شده است موقعیت یاب ماهواره ای ( GPS ) می باشد که با استفاده از آن می توانید موقعیت خود را در هر نقطه ای از کره زمین که هستید با استفاده از ماهواره ها پیدا کنید .

متاسفانه به دلیل نیاز نرم افزارهای ارایه شده برای استفاده از GPS به اینترنت بسیاری از کاربران از این امکان بی بهره مانده اند چرا که هزینه های استفاده از GPRS سرسام آور است . اما با استفاده از راهکاری که برای کاربران سایت آندروید ها فراهم آورده ایم هم اکنون می توانید از جی پی اس گوشی خود به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اتصال به اینترنت استفاده کنید .

برای انجام این کار ابتدا نیاز است که نرم افزار Maverick را بر روی گوشی خود نصب کرده و سپس نقشه شهری که در آن زندگی می کنید را از آندرویدها دانلود کرده و بر روی SD card خود کپی کنید . به همین سادگی شما نیز خواهید توانست از این ابزار فوق العاده ( GPS ) به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید .

در ادامه آموزش نصب و استفاده از این برنامه را نیز برای کاربران قرار داده ایم که امید است مورد توجه واقع گردد .

 

arashniroomandi بازدید : 91 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

Modern Combat 3: Fallen Nation

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر
هنگامی که جنگ به خانه می آید ، ترس را کنار باید گذاشت !

 

تا امروز هر بازی اکشنی که بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده اید و آن را فوق العاده می دانستید ، فراموش کنید چرا که Modern Combat 3 از تمامی آنها یک سر و گردن بالاتر است . این بازی بسیار جذاب ترکیبی از چند عنصر خارق العاده می باشد :گرافیک بسیار بالا ،تم و محیط جذاب و قابلیت بازی به صورت گروهی که جمع گردیدن این سه عنصر باعث شده است Modern Combat 3 به یک بازی جنگی تمام عیار تبدیل گردد .

۱۳ ماموریت نفس گیر از لس آنجلس تا پاکستان با ادوات مختلف جنگی انتظار شما را می کشند . در این بازی چندین و چند گیم پلی برایتان وجود خواهد داشت : اسکورت کردن ، تخریب ، هلی کوپتر ، تعقیب و گریز و بسیاری دیگر . اگر آماده تجربه هیجانی بالا هستید ، این بازی را از آندرویدها دانلود نمایید .

 

 

arashniroomandi بازدید : 95 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز | اندروید ۲٫۱ و بالاتر

باز هم گیم لافت و باز هم یک بازی با گرافیک دیگر که در نوع خود بی نظیر می باشد . اما این بار باید به غرب وحشی سفر کنید ، غرب وحشی با آن عظمت و گاوچران ها ، راهزنها و البته این بار دشمنان غیر طبیعی هم انتظار شما را می کشند و باید راه مبارزه با انواع دشمنان از جمله خون اشام ها را در پیش بگیرید .  محیط بازی مشابه شهرهای آریزونا و اورگان دوران غرب وحشی می باشد و به گونه ای طراحی شده بتوان مزه یک بازی دنیای آزاد ( open world ) را هم بچشید . گرافیک  بازی آن طور که از گیم لافت انتظار می رفت بسیار عالی است . در بازی ۶۰ مرحله از مسابقه اسب سواری تا دزدی و مبارزه امواج حملات خون آشام ها تعبیه شده است که به طور حتم هیچ احساس خستگی در انتظار شما نیست و باید با بازی ای سرتاسر هیجان و انرژی روبه رو شوید . در بازی ۸ نوع اسب مختلف ، ۱۹ سلاح  و طیف گسترده ای از لباس ها، مهمات و اقلام دیگر هم در این بازی شما را همراهی خواهند کرد . شما می توانید این بازی بسیار فوق العاده

arashniroomandi بازدید : 90 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

 

“برای اولین بار در میان سایت های ایرانی”

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Max Payne داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام “V” به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ “V” نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسما متوقف شده‌است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است. در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند و…. [توضیحات از ویکی پدیا ]

این بازی که چندی پیش برای سیستم عامل iOS ارایه شده بود هم اکنون برای سیستم عامل اندروید قابل دریافت می باشد . در این بازی بسیار جذاب از افکت های سینمایی اوریجینال استفاده شده است تا کیفیت آن بیش از پیش گردد . نمایش صحنه آهسته هنگام تیراندازی ها یکی از جذاب ترین بخش های این بازی می باشد .

 

ویژگی ها :
- استفاده از حالت منحصر به فرد  Bullet Time برای تیراندازی به صورت آهسته
- استفاده از تکسچرهای HD با رزولوشن بالا
- گیم پلی سازگار با دستگاه های لمسی
- سفارشی پذیر بودن کنترلرها
- سازگار با گیم کنترلر های USB و وایرلس
- و …

 

 مدل گوشی های سازگار  :‌

Motorola Razr, Razr Maxx, Motorola Atrix, Motorola Photon, Motorola Droid Bionic, HTC Rezound, HTC One X, HTC One S, HTC Evo 3D, HTC Sensation, HTC Droid Incredible 2, Samsung Galaxy Nexus, Samsung Nexus S, Samsung Galaxy Note, Samsung S2, Samsung Galaxy R, Sony Xperia Play, Sony Xperia S, Sony Walkman Z Series Media Player

 

arashniroomandi بازدید : 97 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی PES 2012 Pro Evolution Soccer
نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ به بالا

 

اکنون شما می توانید این بازی هیجان انگیز را روی گوشی های هوشمند نیز تجربه ای کنید.تجربه ای متفاوت در بازی چندنفره با دوستان !

در این نسخه از بازی شما این امکان را خواهید داشت که با دوستانتان در شبکه های مختلف اجتماعی نیز به بازی بپردازید.

تورنمنت های جدید – ورزشگاه های جدید – لیگ های جدید و … همگی تجربه ای به یاد ماندنی برای شما خواهد بود.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر تون درباره سایت ما چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 881
  • بازدید سال : 5,180
  • بازدید کلی : 48,380