loading...
android world
arashniroomandi بازدید : 78 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

تیم رویایی و منحصر به فرد بسیبال خود را ساخته و به مسابقاتی که در سراسر جهان برگزار می شود بروید . مسابقات تیم خود را مشاهده کرده و با چینش درست بازیکنان و انتخاب گزینه های برتر ، جایزه بزرگ را از آن خود کنید .

ویژگی ها :
- سفارشی سازی کامل بازیکنان که امکان ساخت یک تیم کاملا متناسب با ایده های شما را خواهد داد .
- باز شدن کارت های برنزی ، نقره ای و طلایی برای پیدا کردن بازیکنان جدید به منظور بهبود مهارت و قدرت تیم
- جمع کردن پول با برنده شدن در مسابقات مختلف
- و …

arashniroomandi بازدید : 82 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۱ و بالاتر

True Weather یک اپلیکیشن نمایش وضعیت آب و هوا می باشد که با نمایش دادن انیمیشن های بسیار زیبا از آبشار های مختلف در فصول مختلف سال و همچنین پشتیبانی از شب و روز می تواند شما را از وضعیت آب و هوای شهری که در آن قرار دارید آگاه سازد .

 

ویژگی ها :
- نمایش چهار فصل
- ۵ آبشار مختلف
- نمایش موقعیت ماه
- نمایش ساعت دقیق طلوع و غروب آفتاب
- درجه حرارت
- درصد شرجی بودن هوا
- و …

arashniroomandi بازدید : 88 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اسمارت فون خود را به مونیتور دوم Mac یا PC تان تبدیل کنید . iDisplay نام اپلیکیشنی است که می تواند انجام این کار را برای شما عملی سازد . این برنامه طراحی شده است تا افرادی که همزمان با چندین برنامه در کامپیوتر خود کار می کنند بتوانند به وسیله افزایش دید موینتور خود از فضای مفید بیشتری برخوردار باشند .

 

arashniroomandi بازدید : 71 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Firefox یکی از محبوب ترین نام ها در دنیای اینترنت می باشد که چندین سال است به گزینه اول کاربران حرفه ای برای مرور وب تبدیل شده است . فایرفاکس پس از کامپیوترها هم اکنون و با گسترش روز افزون اندروید آمده است تا از قافله مرورگرهای اندرویدی عقب نماند و خوشبختانه با ارایه قابلیت های جدید و طراحی هایی که از نسخه های ابتدایی تا ویرایش پیش رو همگی بر پایه بازخورد ها و امکانات جدید به روز شده اند توانسته است سر خود در را بین براوز های برتر اندروید که از قضا کم هم نیستند بالا بگیرد . از مهم ترین امکانات فایرفاکس اندروید می توان به قابلیت سینک آن با نسخه های کامپیوتری اشاره نمود که بی شک هر کسی را به خود وسوسه می کند . این نرم افزار از ویژگی های بسیاری برخوردار است که پس از نصب می توانید با آنها آشنا شوید .

arashniroomandi بازدید : 110 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

نیازمندی ها: اندروید ۲٫۱ به بالا
بازی جدیدی از شرکت گیم لافت بنام The Adventure of TinTin که درواقع از داستان و انیمیشن بسیار زیبا و خاطره انگیز TinTin گرفته شده است.
این بازی را انجام دهید تا دنیای هیجان انگیز تین تین (تن تن) را تجربه کنید و در هر پیچ آن از هیجان به خود بلرزید. دوستان تین تین را در بالا ترین کیفیت و بصورت سه بعدی ملاقات کنید.

این بازی بسیار زیبا را هماکنون از پایگاه تخصصی اندرویدها دانلود نمایید.

arashniroomandi بازدید : 93 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

 

یکی از قابلیت هایی که در بیشتر در اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی قرار داده شده است موقعیت یاب ماهواره ای ( GPS ) می باشد که با استفاده از آن می توانید موقعیت خود را در هر نقطه ای از کره زمین که هستید با استفاده از ماهواره ها پیدا کنید .

متاسفانه به دلیل نیاز نرم افزارهای ارایه شده برای استفاده از GPS به اینترنت بسیاری از کاربران از این امکان بی بهره مانده اند چرا که هزینه های استفاده از GPRS سرسام آور است . اما با استفاده از راهکاری که برای کاربران سایت آندروید ها فراهم آورده ایم هم اکنون می توانید از جی پی اس گوشی خود به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اتصال به اینترنت استفاده کنید .

برای انجام این کار ابتدا نیاز است که نرم افزار Maverick را بر روی گوشی خود نصب کرده و سپس نقشه شهری که در آن زندگی می کنید را از آندرویدها دانلود کرده و بر روی SD card خود کپی کنید . به همین سادگی شما نیز خواهید توانست از این ابزار فوق العاده ( GPS ) به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید .

در ادامه آموزش نصب و استفاده از این برنامه را نیز برای کاربران قرار داده ایم که امید است مورد توجه واقع گردد .

 

arashniroomandi بازدید : 91 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

Modern Combat 3: Fallen Nation

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر
هنگامی که جنگ به خانه می آید ، ترس را کنار باید گذاشت !

 

تا امروز هر بازی اکشنی که بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده اید و آن را فوق العاده می دانستید ، فراموش کنید چرا که Modern Combat 3 از تمامی آنها یک سر و گردن بالاتر است . این بازی بسیار جذاب ترکیبی از چند عنصر خارق العاده می باشد :گرافیک بسیار بالا ،تم و محیط جذاب و قابلیت بازی به صورت گروهی که جمع گردیدن این سه عنصر باعث شده است Modern Combat 3 به یک بازی جنگی تمام عیار تبدیل گردد .

۱۳ ماموریت نفس گیر از لس آنجلس تا پاکستان با ادوات مختلف جنگی انتظار شما را می کشند . در این بازی چندین و چند گیم پلی برایتان وجود خواهد داشت : اسکورت کردن ، تخریب ، هلی کوپتر ، تعقیب و گریز و بسیاری دیگر . اگر آماده تجربه هیجانی بالا هستید ، این بازی را از آندرویدها دانلود نمایید .

 

 

arashniroomandi بازدید : 94 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز | اندروید ۲٫۱ و بالاتر

باز هم گیم لافت و باز هم یک بازی با گرافیک دیگر که در نوع خود بی نظیر می باشد . اما این بار باید به غرب وحشی سفر کنید ، غرب وحشی با آن عظمت و گاوچران ها ، راهزنها و البته این بار دشمنان غیر طبیعی هم انتظار شما را می کشند و باید راه مبارزه با انواع دشمنان از جمله خون اشام ها را در پیش بگیرید .  محیط بازی مشابه شهرهای آریزونا و اورگان دوران غرب وحشی می باشد و به گونه ای طراحی شده بتوان مزه یک بازی دنیای آزاد ( open world ) را هم بچشید . گرافیک  بازی آن طور که از گیم لافت انتظار می رفت بسیار عالی است . در بازی ۶۰ مرحله از مسابقه اسب سواری تا دزدی و مبارزه امواج حملات خون آشام ها تعبیه شده است که به طور حتم هیچ احساس خستگی در انتظار شما نیست و باید با بازی ای سرتاسر هیجان و انرژی روبه رو شوید . در بازی ۸ نوع اسب مختلف ، ۱۹ سلاح  و طیف گسترده ای از لباس ها، مهمات و اقلام دیگر هم در این بازی شما را همراهی خواهند کرد . شما می توانید این بازی بسیار فوق العاده

arashniroomandi بازدید : 90 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

 

“برای اولین بار در میان سایت های ایرانی”

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Max Payne داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام “V” به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ “V” نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسما متوقف شده‌است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است. در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند و…. [توضیحات از ویکی پدیا ]

این بازی که چندی پیش برای سیستم عامل iOS ارایه شده بود هم اکنون برای سیستم عامل اندروید قابل دریافت می باشد . در این بازی بسیار جذاب از افکت های سینمایی اوریجینال استفاده شده است تا کیفیت آن بیش از پیش گردد . نمایش صحنه آهسته هنگام تیراندازی ها یکی از جذاب ترین بخش های این بازی می باشد .

 

ویژگی ها :
- استفاده از حالت منحصر به فرد  Bullet Time برای تیراندازی به صورت آهسته
- استفاده از تکسچرهای HD با رزولوشن بالا
- گیم پلی سازگار با دستگاه های لمسی
- سفارشی پذیر بودن کنترلرها
- سازگار با گیم کنترلر های USB و وایرلس
- و …

 

 مدل گوشی های سازگار  :‌

Motorola Razr, Razr Maxx, Motorola Atrix, Motorola Photon, Motorola Droid Bionic, HTC Rezound, HTC One X, HTC One S, HTC Evo 3D, HTC Sensation, HTC Droid Incredible 2, Samsung Galaxy Nexus, Samsung Nexus S, Samsung Galaxy Note, Samsung S2, Samsung Galaxy R, Sony Xperia Play, Sony Xperia S, Sony Walkman Z Series Media Player

 

arashniroomandi بازدید : 97 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی PES 2012 Pro Evolution Soccer
نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ به بالا

 

اکنون شما می توانید این بازی هیجان انگیز را روی گوشی های هوشمند نیز تجربه ای کنید.تجربه ای متفاوت در بازی چندنفره با دوستان !

در این نسخه از بازی شما این امکان را خواهید داشت که با دوستانتان در شبکه های مختلف اجتماعی نیز به بازی بپردازید.

تورنمنت های جدید – ورزشگاه های جدید – لیگ های جدید و … همگی تجربه ای به یاد ماندنی برای شما خواهد بود.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر تون درباره سایت ما چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 865
  • بازدید سال : 5,164
  • بازدید کلی : 48,364