loading...
android world
arashniroomandi بازدید : 91 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Relax Melodies Premium نرم افزاری است برای آنانکه می خواهند شب ها با خالی کردن مغز از استرس فعالیت های روزانه به خوابی عمیق و دلچسب بروند . تنها کافیست صداهای با کیفیتی در این برنامه جمع گشته اند را بر اساس سلیقه و علاقه خود با یکدیگر آمیخته خود را برای خوابی بی نظیر بروید . از جمله ویژگی هایی که این برنامه در اختیارتان خواهد گذاشت می توان به سیستم تایمر برای خاموش کردن پخش صدا پس از به خواب رفتن شما اشاره نمود . کار با برنامه بسیار ساده می باشد و تنها کافیست مراحلی که گفته می شود را تک تک انجام دهید .

arashniroomandi بازدید : 107 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Smart tools همانگونه که از نامش پیداست مجموعه ای است از ابزارهای مختلف که می تواند گوشی هوشمند شما را برای انجام کار ابزارهای مختلف آماده سازد .
این برنامه شامل ابزاری های زیر می باشد :

۱ – چراغ قوه
اهمیت داشتن چراغ قوه بر هیچ کس پوشیده نیست . اگر گوشی شما LED فلش ندارد می توانید از نور صفحه نمایش برای روشن کردن اطراف استفاده کنید .

۲ – قطب نما
با استفاده از آن هیچ گاه گم نخواهید شد.

۳ – خط کش
به شما این امکان را می دهد تا اشیای کوچک را با قرار دادن بر روی صفحه نمایش اندازه گیری کنید . دقت اندازه گیری توسط این ابزار میلیمتری می باشد .

۴ – روح یاب
یکی از ابزارهای جالب موجود در این برنامه روح یاب آن می باشد که با قرار دادن گوشی در فضایی ثابت می توانید آنها را پیدا کنید !

۵ – سنجش شدت صدا
این ابزار برای اندازه گیری میزان بلندی صداهای اطراف شما می باشد .

arashniroomandi بازدید : 78 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

انگشت خود را برای پرتاب نارنجک بر روس صفحه بکشید و با لمس کردن ، آنها را منفجر کنید . در محیطی هیجان انگیز سر زامبی ها را نشانه بروید .
Zombie Defense یک بازی زیبا و جذاب با بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه است که سبک جدید از گیم پلی را برای شما به ارمغان می آورد . از نکات جالب توجه امکان انجام بی نهایت مرحله با استفاده از قابلیت Random Action در این بازی می باشد که شما را هیچ گاه تشنه نخواهد گذاشت !
ویژگی Random Action بعد از به پایان رساندن ۵ مرحله اصلی بازی قابل دسترس خواهد بود .

arashniroomandi بازدید : 105 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز :‌اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Bloody Mary آمیزه ای از بازی های ماجراجویانه با داستان های ماورالطبیعه می باشد . این بازی راهی جدید از سرگرمی را برای شما باز خواهد کرد . ساخت تجربه های هیجان انگیز و البته شخصی سازی شده برای هر کاربر که می تواند بخشی از داستان را متصور شده و با ادامه آن ، پایانی دلخواه را رقم بزند .

arashniroomandi بازدید : 156 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

داوینچی مرده است و اکنون این شما هستید که در دوره رنسانس قرار گرفته و می بایست چاپ آبی را که او بر جای گذاشته بود پیدا کنید .
Renaissance Blood THD یک بازی شوتر اول شخص می باشد که شما را به دوران رنسانس خواهد برد . این بازی که به طور اختصاصی برای چپیست های Tegra 3 ساخته شده است از جلوه های بصری خیره کننده ای برخوردار بوده و حس انجام یک بازی گرافیک بالا را در وجود شما خلق می کند .

arashniroomandi بازدید : 111 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

External Keyboard Helper Pro یک نرم افزار کاربردی و البته جالب برای اندرید می باشد که با استفاده از آن شما خواهید توانست دستگاه تحت اندروید خود را به کیبوردهای سخت افزاری مجهز کنید . این برنامه به شما کمک می کند تا کیبورد های سخت افزاری مورد نظر خود را از راه بلوتوث یا USB به اندروید متصل کرده و سرعت و دقت تایپ خود را افزایش دهید . از جمله ویژگی بسیار مهم این برنامه عدم نیاز به دسترسی روت می باشد که دامنه استفاده آن را نسبت به برنامه های مشابه تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد .

arashniroomandi بازدید : 107 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر می خواهید تجربه ای جدید و منحصر به فرد را در سبک بازی های برج دفاعی داشته باشید ، Tower Defence: Heroic Defence  را از دست ندهید . برای پیروزی در این بازی می بایست اقدام به ساخت برج های سطح بالا کرده و از تمامی مهارت خود در بکارگیری ابزار و جادو ها استفاده کنید . ابتدا یکی از سه سطح کلی را انتخاب کرده و و خود را برای ورود به مسابقاتی چالش بر انگیز آماده سازید . ۲۷ مهارت مختلف در این بازی وجود دارد که بهره گیری از تمامی آنها امری است ضروری برای آنانکه به پیروزی می اندیشند .

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر تون درباره سایت ما چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 876
  • بازدید سال : 5,175
  • بازدید کلی : 48,375