loading...
android world
arashniroomandi بازدید : 84 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

مورد نیاز : آندروید ۱٫۶ +

یک بازی سرگرم کننده که با شمشیر نینجا ، میوه ها را از وسط نصف خواهید کرد .

متوانید مثل یک نینجای واقعی با حرکات سریع شمشیر ، سه هندوانه را همزمان از وسط نصف کنید …

arashniroomandi بازدید : 75 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

به دیدار PoPo ، پاندای چاقی بروید که هیچ وقت از خوردن بستنی سیر نمی شود . او را تصویر کنید هنگامی که پس از خواب تابستانی برخواسته است و متوجه می شود که اوگی گوریله تمامی بستنی هایش را دزدیده است !
خرس تپل باید از جای خود بر خواسته و به دنبال دزد بستنی ها برود . شما او را کمک کنید تا با انتخاب بهترین مسیر بتواند تمامی بستنی های گمشده را پیدا کند .

 

arashniroomandi بازدید : 93 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Sunrise Pro Live Wallpaper وال پیپر لایوی است که طلوع خورشید را به زیبایی هر چه تمام تر بر روی صفحه نمایش اندروید شما به تصویر می کشد . در این وال پیپر می توانید رنگ آسمان را بر اساس سلیقه خود سفارشی کرده و از ۶ پوسته ای که برای آن در نظر گرفته شده است بهره مند شوید .

arashniroomandi بازدید : 97 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر می خواهید از تصاویر دلخواه تان به عنوان یک اسلاید شو کاملا پویا در هوم اسکرین اندروید خود استفاده کنید کافیست نرم افزار Gallery Live Wallpaper را دانلود و نصب نمایید . این وال پیپر لایو به شما کمک می کند تا با انتخاب تصاویر موجود بر روی دستگاه خود ، آنها را به نمایش در آورده و حتی چگونگی این نمایش را نیز خودتان تنظیم کن

arashniroomandi بازدید : 219 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

تابستان شروع شده است و بازار رفتن به کلاس های مختلف داغ !
یکی از کارهای جالب و مفرحی  که می توان در اوقات فراغت آن را آموخت ، سفالگری می باشد . اگر شما نیز به ساخت سفال با اشکال مختلف دلخواه خود علاقه مندید کافیست اپلیکیشن Let’s Create! Pottery دریافت کرده و با استفاده از آن به سفال گری مشغول شوید ، بی آنکه دست هایتان گلی شود !

arashniroomandi بازدید : 93 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به دنیایی پر از هیولا وارد شوید ، به کاوش مسیر های پر تله و دارای چاله های بسیار بپردازید و به جنگ با تاریکی بروید .
Pocket RPG یک بازی بسیار زیبا می باشد که توانست در جشنواره بهترین بازی های موبایل ارایه شده در سال ۲۰۱۱ در ۵ رتبه بالایی قرار گیرد مه این نشان از گیم پلی و سبک جذابش می باشد .
هر جستجو در Pocket RPG یک ماجراجویی جدید است . قهرمان داستان بازی را از سطح صفر و کمترین نیرو شروع کرده و با گذر از مرحله های مختلف و جمع آوری آیتم های مختلفی که وجود دارد بر قدرت و مهارت خود می افزاید .

 

arashniroomandi بازدید : 74 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Pop GO LauncherEX Theme یک پوسته زیبا برای نرم افزار Go LauncherEX می باشد که با نصب بر روی این اپلیکیشن می تواند محیط کاربری گوشی یا تبلت شما را متحول سازد . این پوسته دارای آیکون ها و وال پیپرهای اختصاصی می باشد که پس از نصب می توانید آنها را جایگزین نمونه های موجود کنید .

arashniroomandi بازدید : 96 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Age of Defenders یکی از زیبا ترین بازی سبک دفاعی می باشد که گیم پلی آن صورت مولتی پلیر می باشد و برای پیروزی می بایست مادامی که در حال دفاع هستید ، بر دشمنان نیز حمله برده و آنان را شکست دهید .

این بازی تفاوت های بسیاری با سایر بازی های هم سبک خود دارد و همانگونه که اشاره شد ، طرف مقابل شما نه یک هوش کامپیوتری بلکه انسان خواهد بود و از همین رو تاکتیک های جدید و چالش برانگیز بیشتری انتظار شما را خواهند کشید .

Age of Defenders به صورت cross-platform طراحی شده است و بدین معنی است که گیمر های اندروید می توانند با کاربران iPad2, Mac, Windows  یا حتی Linux به رقابت بپردازند .

 

توجه داشته باشید این بازی تنها با تبلت ها و اسمارت فون های دارای رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ سازگار می باشد .

arashniroomandi بازدید : 250 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (2)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر می خواهید تجربه ای جدید در مدیریت ایمیل هایتان داشته باشید حتما InoMail – Mail را تجربه کنید . این برنامه که از محیط بسیار ساده ای برخوردار است به شما کمک می کند تا به راحتی هر چه تمام تر ایمیل های خود را که تحت پروتکل های POP3 و IMAP هستند سازماندهی کنید .

از جمله ویژگی های این برنامه می توان به امکان استفاده از چندین اکانت به صورت همزمان ، انتخاب زنگخور اختصاصی ، ذخیره کردن فایلهای دانلود شده بر روی sd card و پشتیبانی از حالت landscape اشاره نمود .

arashniroomandi بازدید : 93 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (1)

پیش نیاز :‌ اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Rain Alarm Pro یک اپلیکیشن کاربری برای پیش بینی آب و هواست که افزون بر امکان استفاده به صورت ابزارک بر روی هوم اسکرین اندروید ، می تواند شما را از بارش برف یا باران با پخش آهنگ های هشدار با خبر سازد . اگر کار یا زندگی شما به گونه ای است که بارش های برف و باران بر روی آن تاثیر گذار است حتما این برنامه را دانلود کنید چرا که با داشتن آن هیچ گاه از ریزش های ابری ناآگاه نخواهید ماند .

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر تون درباره سایت ما چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 873
  • بازدید سال : 5,172
  • بازدید کلی : 48,372